Nr. 33
Visagino ,,Žiburio” pagrindinė mokykla, 4a klasė
Nr. 34
Ukmergės ,,Ryto” ugdymo centras, 1 klasė
Aš matau širdimi ir aš sakau TAIP pagarbai.
Nr. 40
Mažeikių raj. Tirkšlių Juozo Vitkaus – Kazimieraičio progimnazija, 1 klasė
Mokinė savo piešiniu norėjo parodyti, kad vaikas sėdinti neįgaliojo vežimėlyje gali gyventi normalų gyvenimą,
Guoda Rudytė
Nemakščių Martyno Mažvydo gimnazija, 3 klasė
Švenčiame savo klasės draugės gimtadienį. Mano piešinyje pagarba, pagalba, priėmimas.
Eimantas Dambrauskas
Nemakščių Martyno Mažvydo gimnazija, 3 klasė
Piešinyje berniukas guodžia draugą iš kurio šaipėsi nes jis su akiniais.
Ema Koolmeisteraitė
Vilniaus Vydūno progimnazija, 4f klasė
Kiekvienas žmogus turi vardą,nesvarbu kokiame pasaulio krašte gyvename.
Herkus Pockevičius
VšĮ “Rainos svajonės”, 2 klasė
Herkus lanko Marijampolės “Žiburėlio” mokyklą – daugiafunkcinį centrą, 2 kl. bei VšĮ “Rainos svajonės” vaikų dienos centrą.
Raminta Vaičiūnaitė
Kauno Milikonių progimnazija, 2c klasė
Negalia negali būti priežastis dėl kurios negali turėti draugų, nebūti mylimas ar švęsti gyvenimą.
Benas Valerii Sagaidak
Šiaulių Zoknių progimnazija, 2A klasė
Pagarba – tavo kalbos spalva. “Matau pasaulį tavo žodžiais”. Kartais pasaulį galime parodyti ne akimis, o žodžiais.
Enrika Eidrigevičiūtė
Krekenavos Mykolo Antanaičio gimnazija, 4 klasė
Rūta ėjo pasivaikščioti po parką. Ten pamatė vėžimėlyje sėdinčią nusiminusią mergaitę.
Martynas Simanavičius
Krekenavos Mykolo Antanaičio gimnazija, 4 klasė
Martynas guodžia Daną, kuris bijo išeiti į kiemą. Berniukui baisu, kad gali nukristi ir niekas jam nepadės.
Nr. 28
Krekenavos Mykolo Antanaičio gimnazija, 4 klasė
Moteris sutiko vyrą be kojos. Jis ėjo pasišokinėdamas taku.
Jai pagailo vyro :
– Gal jums reikia pagalbos?
Benas Dusevičius
Alytaus Piliakalnio progimnazija, 3A klasė
Mano piešinyje pavaizduoti mes – visi žmonės, skirtingi, įvairūs, bet lygūs.
Iglė Gedminaitė
Kauno Veršvų gimnazija, priešmokyklinė klasė
Kiekvienas žmogus yra unikalus ir vertingas. Sąmoningumas prasideda tada, kai nustojame skirstyti,
Rugilė Saulė Matulionytė
Kauno Veršvų gimnazija, priešmokyklinė klasė
Priėmimas ir supratimas – tai raktai į draugišką pasaulį. Žmogus su negalia nori to paties,
Einoras Ivanauskas
Raseinių Viktoro Petkaus progimnazija, 3A klasė
Šiame piešinyje viskas yra netaisyklinga…formos, linijos… viskas netobula…
Nr. 29
Nemakščių Martyno Mažvydo gimnazija, 3 klasė
Mano piešinyje aš ir mano klasės draugai. Sodiname krokus mokyklos kieme.
Nr. 30
Nemakščių Martyno Mažvydo gimnazija, 3 klasė
Aš ir mano draugai mokyklos kieme žaidžiame su “parašiutu”. Mūsų klasėje mokosi nedidelio ūgio mergaitė,
Austėja Vaičiūnaitė
Kauno Milikonių progimnazija, 2c klasė
Negaliai nesvarbu nei amžius , nei lytis ji gali ištikti bet kada.
Evelina Mika
,,Žiburėlio” pradinė mokykla, 1b klasė
Draugystės vaivorykštė. Grupelė vaikų, visi skirtingi: vienas su klausos aparatu,
Liepa Merkytė
Panevėžio Kazimiero Paltaroko gimnazija, 3a klasė
Mano piešinyje vaikai ir suaugusieji – ir sveiki, ir turintys negalią – kartu žaidžia ir žiūri krepšinį.
Emerita Drobotaitė
,,Žiburėlio” pradinė mokykla, 1b klasė
Žodžiai iš širdies į širdį. Didelė širdis, iš kurios sklinda žodžiai: Ačiū, Labas, Padėsiu, Drauge, Galiu, Myliu, Suprantu…
Nr. 6
Vilniaus Tuskulėnų gimnazija, 2b klasė
Neįgalus vaikinas (vasarą jį mačiau Raseiniuose) sukūrė savo jaunuolių muzikos grupę ir
Edgar Morozov
Elektrėnų mokykla – darželis ,,Žiogelis”, Lavinamoji klasė
Spalvos kalba apie pagarbą gamtai ,gyvybei bei žmonėms.
Elija Randytė
Vilniaus ,,Žiburio” pradinė mokykla, 4C klasė
Niekas neturėtų sustabdyti žmogaus, siekiančio tikslo – tai lyg lipimas laiptais.
Gustė Lysiukaitė
Vilniaus ,,Žiburio” pradinė mokykla, 4C klasė
Mano piešinyje maža mergaitė nemato, bet bando įsivaizduoti saulėlydį.
Dainora Kriaučiūnaitė
Ukmergės ,,Ryto” ugdymo centras, 4 specialioji klasė
Piešiau, kad parodyčiau, jog visi esame draugai.
Vilius Tamošiūnas
Vilniaus verslo ir svetingumo profesinės karjeros centras
Vilius mokosi mūsų centre nuo rugsėjo mėnesio, yra pirmakursis. Nors ir turėdamas iššūkių kasdieniame gyvenime dėl savo sveikatos,
Ketija Adamsone
Mažeikių raj. Tirkšlių Juozo Vitkaus – Kazimieraičio progimnazija, 1 klasė
Dvi draugės, kuri viena iš jų serga hemofilija – kraujo liga.
Nr. 39
Mažeikių raj. Tirkšlių Juozo Vitkaus – Kazimieraičio progimnazija, 1 klasė
Mokinys norėjo parodyti, kad skirtingi žmonės gali būti draugai.
Elzė Stučkaitė
Druskininkų “Atgimimo” mokykla, 4 klasė
Ne visos negalios yra matomos išorėje, mes nedrįstame ar bijome pakviesti žaisti ar susidraugauti
Nr. 53
Druskininkų “Atgimimo” mokykla, 4 klasė
Vaikams kartais būna labai sunku bendrauti su tais, kurie turi fizinę negalią,
Aistė Mataitė
Kauno Milikonių progimnazija, 7D klasė
Pasaulyje yra daug skirtingų žmonių. Deja, dažnai iš „kitokių“ yra šaipomasi.

Simona Lukaševič
Eišiškių Stanislovo Rapolionio gimnazija, 5 klasė
Šiuo piešiniu noriu priminti, kad visi esame skirtingi, tačiau kiekvienas galime padėti ir palaikyti vieni kitus.
Vėjas Trakanavičius
Kauno Milikonių progimnazija, 7D klasė
Čia pavaizduotas žmogus neįgaliojo vežimėlyje. Žmonėms, judantiems vežimėliais, dažnai tenka naudotis rankomis,
Goda Ramuckytė
Kauno Milikonių progimnazija, 7D klasė
Vaikai tyčiojasi iš vaiko, kuris neturi galūnės. Tokioje situacijoje labai svarbu suprasti,
Meda Palickaitytė
Kauno Milikonių progimnazija, 7D klasė
Paveiksle vaizduojama mergaitė su kojos protezu, berniukas neįgaliojo vežimėlyje ir mergaitė, netekusi regėjimo.
Elzė Šakinytė
Kauno Milikonių progimnazija, 8C klasė
Žmogus, kuris sėdi vežimėlyje po gyvenimo išbandymų, kurie pakeitė jo kūną, bet ne sielą,
Neli Chakimova
Šilalės meno mokykla, 5 klasė
Visi galime šypsotis ir žaisti, kokie bebūtumėm.
Nr. 11
Kauno Milikonių progimnazija, 7D klasė
Žmonės, neturintys negalios, dažnai mano, kad neįgalieji nieko negali daryti.

Nr. 37
Panevėžio Vytauto Žemkalnio gimnazija, 5a klasė
Šis piešinys yra apie povą Gėrį kuris neša gerus žodžius ant nugaros.
Amelija Sabonytė
Kauno Milikonių progimnazija, 6B klasė
Žmonės, turintys klausos sutrikimų, pasaulį patiria kitaip – per vaizdus, gestus ir jausmus.
Nr. 15
Kauno Milikonių progimnazija, 8E klasė
Negalią turintis žmogus, kuriam buvo amputuota galūnė, susiduria su kasdieniais iššūkiais,

Toma Batrytė
Alytaus Piliakalnio progimnazija, 8 klasė
Šiame piešinyje vaizduojamas žmogus, sėdintis ant žemės, apsuptas vidinio chaoso.
Nr. 9
Kauno Milikonių progimnazija, 7D klasė
Tai labai įdomi ir įkvepianti idėja! Žmogus be kojų, bet vis tiek galintis dalyvauti varžybose technologijų dėka,
Nr. 10
Kauno Milikonių progimnazija, 8D klasė
Žmogus su negalia, sėdintis vežimėlyje, drąsiai įveikia bėgimo maratono trasą,
Nr. 8
Kauno Milikonių progimnazija, 8D klasė
Piešinyje matome vyrą vežimėlyje, kuris ruošiasi bėgimo sporto šventei.

Liepa Makauskaitė, Vakarė Dulinskaitė, Emilė Reimontė
Vilniaus ,,Ryto” progimnazija, 7 klasė
Nors ir negali matyti, tavo svajonės vis tiek pildosi
Nr. 4
Kauno Milikonių progimnazija, 6B klasė
Jonas – žmogus su negalia, bet dar daugiau – su nepalaužiama stiprybe ir ryžtu.
Mantvydas Kamarūnas
Kauno Milikonių progimnazija, 7D klasė
Šis piešinys vaizduoja žmones su negalia kaip tikrus herojus – ne dėl to, ką jie prarado,
Kamilė Šimutytė
Šilalės Dariaus ir Girėno progimnazija, 5 d klasė
Tai piešinys apie žmonių artumą ir supratimą,
Nr. 3
Kauno Milikonių progimnazija, 8E klasė
Piešinys vaizduoja žmogų, kuris, nors ir negali matyti, geba skaityti Brailio raštu.
Melita Kopicaitė
Kauno Milikonių progimnazija, 6B klasė
Kiekvienas žmogus nusipelnė pagarbos, nepaisant savo fizinių ar protinių gebėjimų.

Paulina Juškėnaitė
Jurbarko Naujamiesčio progimnazija, 5 klasė
Gerbti, suprasti, palaikyti, padėti.
Ema Kažutina
Ukmergės ,,Ryto” ugdymo centras, 6 specialioji klasė
Ema piešinyje atskleidė požiūrį į negalią, pabrėždama svarbiausias vertybes-

Austėja Lukonaitė
Jurbarko Naujamiesčio progimnazija, 6 klasė
Visi esame vienodi. Turime gerbti, draugauti ir žaisti kartu.

Danielė Mozūraitytė
Jurbarko Naujamiesčio progimnazija, 5 klasė
Visi mes esame žmones- sveiki, ar sergantys. Reikai padėti, gerbti ir mylėti visus vienodai.
Nr. 51
Tauragės Jovarų pagrindinė mokykla, 7 klasė
Mano piešinys vaizduoja žaliuojantį gimtąjį kraštą, kuriame žmonės džiaugiasi gamta ir vieni kitais.

Nr. 52
Tauragės Jovarų pagrindinė mokykla, 7 klasė
Beno piešinys vaizduoja jo mokyklą – gražią, jaukią vietą, apsuptą žalios gamtos.

Saulė Dubauskaitė
Anykščių Antano Baranausko pagrindinė mokykla, 7 specialioji klasė
Šiame kūrinyje vaizduojama mergina, kurios plaukai virsta įvairiomis formomis, linijomis ir raštais.

Iljana Sokolova
Eišiškių Stanislovo Rapolionio gimnazija, 5 klasė
Aš norėjau savo piešiniu parodyti, kad mes visi esame skirtingi savo pomėgiais, išvaizda ir t.t,
Raminta Venislovaitė
Marijampolės profesinio rengimo centras
Kalba – tai gyvas pasaulio kvėpavimas. Ji gimsta iš žmogaus minčių, auga kartu su jo balsu ir
Rugilė Dambrauskaitė
Marijampolės profesinio rengimo centras, 11 klasė
Gestų sinfonija. Šis piešinys – tai kalba be žodžių.

Nr. 35
Marijampoles Rygiškiu Jono Gimnazija, 11 klasė
Šiame piešinyje matyti du ramentai, atremti į sieną. Iš pirmo žvilgsnio tai tik paprasti daiktai,
Nr. 18
Panevėžio “Minties” inžinerijos gimnazija, 3b klasė
Neleisk mintims suktis galvoje automatiškai.

Martynas Luckus
Marijampolės Rygiškių Jono gimnazija, 11 klasė
Šis piešinys puikiai atspindi pagarbą ir palaikymą žmonėms su negalia.
Birutė Venslavičiūte
Vilniaus Žirmūnų gimnazija, 3G klasė
Pagarba – tavo kalbos spalva
Šis mano piešinys – tai jautrus vizualinis pasakojimas apie pagarbą, orumą ir empatiją.

Nr. 36
Marijampolės Rygiškių Jono gimnazija, 11 klasė
Galbūt iš išvaizdos esame skirtingi, tačiau iš prigimties esame visi vienodi.

Nr. 38
Marijampolės moksleivių kūrybos centras, 11 klasė
Mane sudomino si jautri tema, bandziau isijausti i zmoniu su negalia busena,
Nr. 27
Vilniaus Jono Laužiko konsultacinis-mokymo centras (ligoninių mokykla), 10 klasė
„Gerumo žiedai“. Negaliai jautri kalba augina gerumo žiedus manyje ir tavyje:

Karolina Macijauskaitė
Šilalės meno mokykla, 9 klasė
Žmonės su negalia yra kaip gėlės – kiekviena skirtinga, bet visos gražiai žydi.

Meda Lučiūnaitė
Ukmergės Užupio pagrindinė mokykla, 9 klasė
Kai išgirstame, kad žmogus turi negalią, tampa šiek nejauku.
Liepa Jucevičiūtė
Vilniaus Žemynos gimnazija, 11 klasė
Paveikslo tema apie pagarbą žmonėms, vieni kitų palaikymą, stiprybę esant drauge.
Patricija Petrovskytė
Eišiškių Stanislovo Rapolionio gimnazija, III klasė
Savo kūriniu “Pasaulio spalvos” norėjau palaikyti žmones su negalia. Paveikslo centre dvi draugės,
Lukas Žilionis
Trakų Vytauto Didžiojo gimnazija, 10 klasė
Piešinys sukurtas mokinio su spec .poreikiais, (vidutinis intelekto sutrikimas), bet gebančio atkartoti kopijuoti jau matomus objektus.

Andrėja Navikaitė
Rygiškių Jono gimnazija, 12 klasė
Šiame piešinyje pavaizduota dėmėtoji gegūnė – subtili, bet tvirta laukinė orchidėja, auganti gamtoje.
Mantas Šereiva
Raseinių mokykla – daugiafunkcis centras “Spindulys”, SĮU I
Piešinio tema parodo, kad pagarba pasireiškia ne tik veiksmais, bet ir tuo, kad kalbame su kitais.

Kristupas Naumavičius
Rygiškio Jono gimnazija, 12 klasė
Meilė yra įvairi ir ji visiems skirtinga.
Kiekvienas, tai jaučia ir išsireiškia tokiu būdu kokiu gali.

Nr. 41
Marijampolės Rygiškių Jono, 11 klasė
Manau žmonių su negalia problema yra labai svarbi.
Nr. 42
Rygiškių Jono Gimnazija, 11 klasė
Reikia gerbti neįgalius žmones ir būti jiems draugiškiems, nes jie yra tokie patys visuomenės nariai kaip ir visi kiti.

Nr. 43
Rygiškio Jono gimnazija, 11 klasė
Kalbėk su žmonėmis turinčius negalę taip pat, kaip su visais kitais – pagarbiai, draugiškai ir natūraliai.

Nr. 44
Marijampolė Rygiškių Jono gimnazijos, 11 klasė
Tai yra įkvepiantis vaizdas, švenčiantis neįgaliųjų sportą (paralimpinį sportą) ir parodantis,

Gabrielė Degutytė
Marijampolės Rygiškių Jono gimnazija, 11 klasė
Šis piešinys rodo, kad visi žmonės, nepaisant skirtumų ar negalios, yra vienodai vertingi.

Nr. 46
Marijampolės Rygiškių Jono gimnazija, 11 klasė
Piešinys perteikia draugystę, palaikymą ir įtrauktį, rodydamas, kad visi, nepaisant skirtumų ar negalios, yra lygūs ir svarbūs bendruomenės nariai.
Nr. 47
Marijampolės Rygiškių Jono gimnazija, 11 klasė
Šis piešinys parodo, kad žmonių sveikata ir gerovė yra labai svarbios visiems – tiek vaikams, tiek senjorams, tiek žmonėms su negalia.

Marta Naruševičiūtė
Marijampolės Rygiškių Jono gimnazija, 11 klasė
Šis piešinys parodo, jog, kai turi negalią, tai nereiškia, kad gyvenimas turi “sustoti”, būti nuobodus.

Nr. 49
Tauragės Jovarų pagrindinė mokykla, 9 klasė
Piešinyje Beatričė vaizduoja įtraukią ir pagarbą skatinančią aplinką, kurioje kiekvienas žmogus, nepaisant negalios,
Nr. 50
Marijampolės Rygiškių Jono gimnazija, 11 klasė
Vidinė stiprybė
Piešinyje vaizduojamas žmogus vežimėlyje, sėdintis šiek tiek pasisukęs į šoną.

Katažyna Meduševskaja
Eišiškių Stanislovo Rapolionio gimnazija, 11 klasė
Savo kūrinyje aš norėjau pavaizduoti tai, kad tik šviesių ir šiltų žodžių pagalba mes galime padėti savo draugams

Živilė Kulpovič
Eišiškių Stanislovo Rapolionio gimnazija, 12 klasė
Šiais laikais labai yra svarbi pagarba žmonėms, nes kaip gerbi tu, taip gerbia ir tave.
Dalia Lotorevičiūtė
Eišiškių Stanislovo Rapolionio gimnazija, 12 klasė
Šio piešinio pagrindinė mintis buvo parodyti, kad žmogus, turintis negalią, nesiskiria nuo kitų.

Gabriela Novikevičiūtė
Eišiškių Stanislovo Rapolionio gimnazija, 12 klasė
Per daugelį metų žmonių žodynas susiformavo – jame galime rasti įvairiausių žodžių:
